IMC Forum

Help Line : 09-9766455 FAX : 09-9766496


You are not connected. Please login or register

Lantik Moderator

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 Lantik Moderator on 3/31/2009, 1:03 am

G-kin

avatar
Salam kepada Admin,
Saya tengok beberapa section kat forum ni ada yang salah topik, salah section, ada yang spamming, dan macam-macam. Bila Admin nak melantik forum supaya forum ni kemas lagi teratur?

Sekian.

2 Re: Lantik Moderator on 4/2/2009, 3:00 am

nottietouille

avatar
spam????? i like it Very Happy

3 Re: Lantik Moderator on 4/6/2009, 11:59 pm

The 9th


G-kin wrote:Salam kepada Admin,
Saya tengok beberapa section kat forum ni ada yang salah topik, salah section, ada yang spamming, dan macam-macam. Bila Admin nak melantik forum supaya forum ni kemas lagi teratur?

Sekian.
lol ramai gile spamming kot
lantik mod pun cam x guna je
bdk2 ni bukan reti ikut peraturan kot

4 Re: Lantik Moderator on 4/7/2009, 1:52 am

Admin

avatar
Admin
The 9th wrote:
G-kin wrote:Salam kepada Admin,
Saya tengok beberapa section kat forum ni ada yang salah topik, salah section, ada yang spamming, dan macam-macam. Bila Admin nak melantik forum supaya forum ni kemas lagi teratur?

Sekian.
lol ramai gile spamming kot
lantik mod pun cam x guna je
bdk2 ni bukan reti ikut peraturan kot

betul ckp saudari tu.....


_________________
IMC Admin

5 Re: Lantik Moderator on 4/7/2009, 12:52 pm

Crystal

avatar
Moderator
Moderator
nottietouille wrote:spam????? i like it Very Happy
Haha nottietouille.. Spaming je kje ko. Huhu


_________________

Demi semua yang aKu jalani bersamaMu
Ku
ingin kaMu jadi milikKu
Ku
ingin kaMu disampingKu
kerana...

I U
______________________________________________________
Information is Shareable; Information Sharing is Caring; Caring is Loving

6 Re: Lantik Moderator on 4/7/2009, 6:15 pm

The 9th


Admin wrote:
The 9th wrote:
G-kin wrote:Salam kepada Admin,
Saya tengok beberapa section kat forum ni ada yang salah topik, salah section, ada yang spamming, dan macam-macam. Bila Admin nak melantik forum supaya forum ni kemas lagi teratur?

Sekian.
lol ramai gile spamming kot
lantik mod pun cam x guna je
bdk2 ni bukan reti ikut peraturan kot

betul ckp saudari tu.....
hahaha
saya saudara ye wahai encik admin

7 Re: Lantik Moderator on 4/8/2009, 1:55 am

nottietouille

avatar
Crystal wrote:
nottietouille wrote:spam????? i like it Very Happy
Haha nottietouille.. Spaming je kje ko. Huhu


ko pom sme la crys...
huahuahua...
member sespamming aku

8 Re: Lantik Moderator on 4/8/2009, 2:19 am

G-kin

avatar
ya tak ya jugak... mmg spamming ni dah berleluasa... sampai ke thread ni pun kau spam si nottie oiiii.... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

9 Re: Lantik Moderator on 4/9/2009, 12:41 am

nottietouille

avatar
G-kin wrote:ya tak ya jugak... mmg spamming ni dah berleluasa... sampai ke thread ni pun kau spam si nottie oiiii.... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad


owh ye ke...

sory sory sory
Embarassed Embarassed Embarassed

10 Re: Lantik Moderator on 8/11/2009, 1:49 pm

zer0nymous

avatar
null



Last edited by zer0nymous on 8/31/2009, 1:35 am; edited 1 time in total

11 Re: Lantik Moderator on 8/11/2009, 1:51 pm

zer0nymous

avatar
null



Last edited by zer0nymous on 8/31/2009, 1:35 am; edited 1 time in total

12 Re: Lantik Moderator on 8/11/2009, 1:52 pm

zer0nymous

avatar
null



Last edited by zer0nymous on 8/31/2009, 1:35 am; edited 1 time in total

13 Re: Lantik Moderator on 8/11/2009, 6:46 pm

G-kin

avatar
zer0nymous wrote:[
wat ape jd moderator??

dpt internet free ker??

dpt fotostat free??

hu3..^^

Kalau jadi moderator sebab benda2 gini, dah tak ikhlas la tu.
Kerja moderator ni freelancer, menolong tanpa harapkan apa-apa balasan

14 Re: Lantik Moderator on 8/11/2009, 8:43 pm

zer0nymous

avatar
null



Last edited by zer0nymous on 8/31/2009, 1:35 am; edited 1 time in total

15 Re: Lantik Moderator on 8/11/2009, 9:42 pm

Admin

avatar
Admin
G-kin wrote:Salam kepada Admin,
Saya tengok beberapa section kat forum ni ada yang salah topik, salah section, ada yang spamming, dan macam-macam. Bila Admin nak melantik forum supaya forum ni kemas lagi teratur?

Sekian.


boleh juga kalau awk nak jadi moderator


_________________
IMC Admin

16 Re: Lantik Moderator on 9/15/2009, 10:08 pm

diey0sa


Admin wrote:
G-kin wrote:Salam kepada Admin,
Saya tengok beberapa section kat forum ni ada yang salah topik, salah section, ada yang spamming, dan macam-macam. Bila Admin nak melantik forum supaya forum ni kemas lagi teratur?

Sekian.


boleh juga kalau awk nak jadi moderator


apa tjuan admin lntik moderator??

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum