IMC Forum

Help Line : 09-9766455 FAX : 09-9766496


You are not connected. Please login or register

juara KIK 2009!!

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 juara KIK 2009!! on 4/3/2009, 3:21 pm

admiralnusantara

avatar
salam..tahniah kepada kumpulan KIK DO yang berjaya menjadi juara!!happy sangat..penat lelah berbaloi..tq en farouk, en azhar, pak cik fasiliti dan semua yang terlibat menjayakan projek ni..tahniah gak kat semua kumpulan2 lain..yea..

2 Re: juara KIK 2009!! on 4/4/2009, 10:26 am

LaNvALdEaR

avatar
ape 2 KIK? Question

3 Re: juara KIK 2009!! on 4/4/2009, 2:23 pm

saGhu

avatar
ntah....aku penghuni do pon tak pernah dgr pekataan tu..apa itu kik ya?

4 KIK?? on 4/4/2009, 3:46 pm

admiralnusantara

avatar
emm..KIK tu = kursus inovatif kreatif..huhu..nape korang tak tahu?? ni mesti tak baca notis kat dining..huhu..sedihnya..tapi tak pe lah.. yang penting kita dah menang dan akan masuk pertandingan kat shah alam plak..nak tengok projek pe kita menang..lawatlah kat DO3 k..mini rak kasut tau..

5 Re: juara KIK 2009!! on 4/5/2009, 7:16 am

LaNvALdEaR

avatar
yeke? sbb wt prjek rak ksut 2 ke leh mng...
x sgka tol..

6 Re: juara KIK 2009!! on 4/5/2009, 1:54 pm

nottietouille

avatar
kt shah alam nnt kte wat rak buku ke rak pingan ke plak ek

7 hahaha!! on 4/6/2009, 5:33 pm

admiralnusantara

avatar
aduh..dah namanya KIK..benda yang simple la yang kita nak..ingat tak dulu, kitorang ahli KIK ni minta tolong korang isi satu borang survay tentang pe masalah korang kat kolej..dari situ, kita kenal pasti masalah dan selesaikan..jadi, kan masalah tu bila selipar berselerak..kan??hehe..dengan adanya mini rak kasut nanti, takda lah bersepah selipar kita kena langgar kat orang..hahaha..em..korang punya idea, buatlah nanti..mini rak buku..nice!!kan??masuk KIK deh..idea yang bagus!!

8 Re: juara KIK 2009!! on 4/6/2009, 6:07 pm

nottietouille

avatar
saya mmg berfikiran kreatif dan inovatif... Neutral Neutral Neutral

9 Re: juara KIK 2009!! on 4/7/2009, 5:42 pm

saGhu

avatar
nottietouille wrote:saya mmg berfikiran kreatif dan inovatif... Neutral Neutral Neutral

perasey mena doh pokcik nie.

10 Re: juara KIK 2009!! on 4/7/2009, 8:25 pm

nottietouille

avatar
saGhu wrote:
nottietouille wrote:saya mmg berfikiran kreatif dan inovatif... Neutral Neutral Neutral

perasey mena doh pokcik nie.


saya bukan pokcik.....

11 Re: juara KIK 2009!! on 4/8/2009, 7:42 pm

saGhu

avatar
nape saya da mskkn tarikh birthday yg btol tp die tulis,

'Sorry, this site does not accept user older than 99 years old'


mung tok ngaku lagi deh ya mung tu tuo doh....hahahahaha

12 Re: juara KIK 2009!! on 4/9/2009, 7:49 am

LaNvALdEaR

avatar
nape kat do1 xde pn...

13 Re: juara KIK 2009!! on 4/9/2009, 12:27 pm

nottietouille

avatar
saGhu wrote:nape saya da mskkn tarikh birthday yg btol tp die tulis,

'Sorry, this site does not accept user older than 99 years old'


mung tok ngaku lagi deh ya mung tu tuo doh....hahahahaha



Tu system error la ngok

14 Re: juara KIK 2009!! on 4/9/2009, 1:33 pm

saGhu

avatar
ngok...pai ati.... Sad Sad

15 kik on 4/13/2009, 2:16 am

cuppycake

avatar
xtau kik pe ke?
cian nye..
huhuhuhuhu

16 Re: juara KIK 2009!! on 4/13/2009, 2:51 am

saGhu

avatar
admiralnusantara wrote:emm..KIK tu = kursus inovatif kreatif..huhu..nape korang tak tahu?? ni mesti tak baca notis kat dining..huhu..sedihnya..tapi tak pe lah.. yang penting kita dah menang dan akan masuk pertandingan kat shah alam plak..nak tengok projek pe kita menang..lawatlah kat DO3 k..mini rak kasut tau..



cuppy cake...ini adalah kik tu ya...baca elok2...

17 Re: juara KIK 2009!! on 4/17/2009, 11:11 pm

fiona

avatar
ble mini rak kasut tu nk ader kat sumer bilik...kn da meng mean dah bleh apply la...cpt la wat kat sume bilik...xsbr nk gne ni...

18 Re: juara KIK 2009!! on 4/18/2009, 4:31 am

LaNvALdEaR

avatar
btol2..sliper tndas brslerkan kat dpn pntu blik..

19 (",) on 4/26/2009, 1:14 am

admiralnusantara

avatar
sabar deh..insyaAllah..nanti adalah mini rak kasut kat smua bilik k..nanti..bila dah ada..jangan plak kita tak guna k..hargai apa yang ada..masa tak da ni..susun elok2..senang mak cik cleaner nak menyapu..hehe..slamat bercuti pas habis exam nanti tau..

20 (",) on 4/28/2009, 6:13 pm

admiralnusantara

avatar
pembetulan..KIK=kumpulan inovatif kreatif..

21 Re: juara KIK 2009!! on 7/19/2009, 1:57 pm

bihun

avatar
cuppycake wrote:xtau kik pe ke?
cian nye..
huhuhuhuhu

KIK tu satu prtandingan.................Kolej TR bleh naib juara klau korang nk tahu gak......................

22 DO the bes on 4/22/2010, 6:03 pm

pu3_salju

avatar
tahniah kepada semua ahli KIK DO yang tlah menang tempat ke3 bagi konvensyen Kik Peringkat keslruhan Uitm
tanpa korang, kejayaan xkan jd milik kite
wpom bersusah payah korang p s.alam nga bas trans sndiri... tpa pengiring...
ia xbermakna kita akan gagal....
pe yg pasti DO the bes r....

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum