IMC Forum

Help Line : 09-9766455 FAX : 09-9766496


You are not connected. Please login or register

susohnyo subjek acc nii....

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 susohnyo subjek acc nii.... on 4/4/2009, 12:18 pm

letto

avatar
[b] salam...wahai budak2 acc bantulah hamba Allah ini...aku bukan budak acc tp dle course aku kna ambik sbjek acc...
aku pun x tahu nape kna ambik sbjek ni..dah la aku xde basic langsung...tolonglah bgtau cara mcm mne nk faham n kuasai sbjek nie ngan baik....help me please!!!!! Sad

2 Re: susohnyo subjek acc nii.... on 4/4/2009, 12:39 pm

lavender

avatar
letto wrote:[b] salam...wahai budak2 acc bantulah hamba Allah ini...aku bukan budak acc tp dle course aku kna ambik sbjek acc...
aku pun x tahu nape kna ambik sbjek ni..dah la aku xde basic langsung...tolonglah bgtau cara mcm mne nk faham n kuasai sbjek nie ngan baik....help me please!!!!! Sad
WASALAM...
emm tau xpe..sy yg amek cos acc pn semput..huhu
kna la hafal format..n than yg psl jurnal entry tu jgn hfl,kna fhm..br leh jwb..
tp kn pape pn klu kta xphm xleh jwb..

3 Re: susohnyo subjek acc nii.... on 4/4/2009, 12:54 pm

letto

avatar
emm..2 la aku bkn stkt jurnal entries jer, dari awal start blajr laei aku x bape pham....final nati nie x tau la camne...argh...tension2

4 Re: susohnyo subjek acc nii.... on 4/4/2009, 3:53 pm

@rtikus

avatar
letto wrote:emm..2 la aku bkn stkt jurnal entries jer, dari awal start blajr laei aku x bape pham....final nati nie x tau la camne...argh...tension2

acc sujeck aq paling minat skali.huhuhu..........

1st blaja pom aq dah tau dah coz ni serasi ngan aq.huhu

best sangat akaun nih.huhu

5 Re: susohnyo subjek acc nii.... on 4/4/2009, 3:58 pm

casper

avatar
acount3..oh acount
saya pun takde basic
life must go on r
susah tahap mana pun kita kena cuba jugk.yang penting belajar acount nie tak boleh dok sorang2
kena banyak tanya kat kengkawn
bukan setakat fham jer
biar acount dok dalam jiwa..camne tu !!
try urslf Rolling Eyes

6 aaaaaaaaaaaa on 4/11/2009, 12:29 am

enigma

avatar
casper wrote:acount3..oh acount
saya pun takde basic
life must go on r
susah tahap mana pun kita kena cuba jugk.yang penting belajar acount nie tak boleh dok sorang2
kena banyak tanya kat kengkawn
bukan setakat fham jer
biar acount dok dalam jiwa..camne tu !!
try urslf Rolling Eyes

aku pun kena amek gak....
adui bkan stkat j.ent. tapi aku x fhm lgsg

7 susohnyo subjek acc nii.... on 4/11/2009, 2:23 am

letto

avatar
enigma wrote:
casper wrote:acount3..oh acount
saya pun takde basic
life must go on r
susah tahap mana pun kita kena cuba jugk.yang penting belajar acount nie tak boleh dok sorang2
kena banyak tanya kat kengkawn
bukan setakat fham jer
biar acount dok dalam jiwa..camne tu !!
try urslf Rolling Eyes

aku pun kena amek gak....
adui bkan stkat j.ent. tapi aku x fhm lgsg


tol 2 enigma... same la kite......enigma nie cos acc ko cos lain????? Klu non-acc student meme payah r nk score subjek nie,,,, lbih2 klu xdok bsic lngsung mace aku nie ... tapi selgi trmampu aku kan brusha wat hok terbaik nati final nie.... enigma pon wat molek dehh......cayok2.. cheers cheers cheers

8 Re: susohnyo subjek acc nii.... on 8/15/2009, 11:14 am

yuie~taka

avatar
byakkn wat latihan
ak xske acc..tp ak dh dpt cos ni..watla y tbek..alhmdulillah ok j

9 Re: susohnyo subjek acc nii.... on 8/15/2009, 6:59 pm

CrysJr

avatar
Moderator
Moderator
yuie~taka wrote:byakkn wat latihan
ak xske acc..tp ak dh dpt cos ni..watla y tbek..alhmdulillah ok j
meh la masuk cos aku.. hehehehehehe* (Twisted Evil )

10 Re: susohnyo subjek acc nii.... on 8/16/2009, 8:39 am

yuie~taka

avatar
CrysJr wrote:
yuie~taka wrote:byakkn wat latihan
ak xske acc..tp ak dh dpt cos ni..watla y tbek..alhmdulillah ok j
meh la masuk cos aku.. hehehehehehe* (Twisted Evil )

wadoh..ngak mau pak
huhu..kna byak mbaca..walla
ak mnat ag calculating,numbering,mathematics tp mnat kat acc tu kureng ckit

11 Re: susohnyo subjek acc nii.... on 8/18/2009, 10:39 pm

shefast


ha9..bena ngaji accounting ni,dop ssh pom..sedak r ngaji accounting ni..klu ado mnt lg la sng..y plg bez ngaji account ni ble wt accounting,jd balance..ms 2 cam rs puas hati sgt2..rs cam sgt2 bhgia la..hu9..im feelim in love with accountg..hu9..nway sape2 y da amk accountg 2,jgn pts asa,kkl kn minat,lau xde minat 2..minat2kn lh..xrg blaja accountg ni..so,good luck 4 those who r accounting student!! Very Happy

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum