IMC Forum

Help Line : 09-9766455 FAX : 09-9766496


You are not connected. Please login or register

RANDAU jadi x buat?

Go down  Message [Page 1 of 1]

1 RANDAU jadi x buat? on 8/4/2009, 2:46 pm

CrysJr

avatar
Moderator
Moderator
kate nye smua program yg telah dululuskan, di tarik serta merta.. randau TAR cancel la kan? huhu..
x dapat la nk tgk kak yah rock beraksi.. huahua lol!

2 Re: RANDAU jadi x buat? on 8/5/2009, 12:33 pm

G-kin

avatar
randau mmg jadi. abis citer.

dan montaj TAR semester ni kurang menarik berbanding semester lepas. forgive my comment.

3 Re: RANDAU jadi x buat? on 8/5/2009, 1:13 pm

CrysJr

avatar
Moderator
Moderator
G-kin wrote:randau mmg jadi. abis citer.

dan montaj TAR semester ni kurang menarik berbanding semester lepas. forgive my comment.
haha.. da lepas.
yup, aku sokong!

hebat kak yah beraksi mlm rndau.. haha
Surprised

4 Re: RANDAU jadi x buat? on 8/6/2009, 11:25 am

OptiOnS_CliCk

avatar
mmg montaj kurang gmpak..... tongue

tp, aku tgk kt skrin, vidio mcm gempak,
just muzik mcm kureng ckit...

aku rse masalah teknikal r hr 2.....
aku nk tgk r montaj 2....
nk mntk ngan sape ek????? confused

5 Re: RANDAU jadi x buat? on 8/7/2009, 7:54 pm

sitoplasmat

avatar
OptiOnS_CliCk wrote:mmg montaj kurang gmpak..... tongue

tp, aku tgk kt skrin, vidio mcm gempak,
just muzik mcm kureng ckit...

aku rse masalah teknikal r hr 2.....
aku nk tgk r montaj 2....
nk mntk ngan sape ek????? confused


oooo...jpk yg buat montaj 2 sem lepas dan pencen dah...yg montaj nei jpk multimedia tar baru yg buat...tapi ok la,,,janji org kenal siapa jpk baru...peace

6 Re: RANDAU jadi x buat? on 8/10/2009, 10:12 am

OptiOnS_CliCk

avatar
pencen ke, dh kna pecat???
hahahahahaha

7 Re: RANDAU jadi x buat? on 8/10/2009, 12:17 pm

G-kin

avatar
OptiOnS_CliCk wrote:pencen ke, dh kna pecat???
hahahahahaha

pencen & kena pecat bukan benda sama bro...
mungkin jpk tu tak bertanding semula... biasanya part 5, 6... nak tumpu kepada study.

8 Re: RANDAU jadi x buat? on 8/10/2009, 8:29 pm

CrysJr

avatar
Moderator
Moderator
OptiOnS_CliCk wrote:pencen ke, dh kna pecat???
hahahahahaha
dia bersara la bro..
walaupun xde jawatan JPK, tapi dia stil ade gelaran MANTAN JPK..
huhu drunken

9 Re: RANDAU jadi x buat? on 8/12/2009, 2:40 am

OptiOnS_CliCk

avatar
sory r bro2 smua....
gua xprnh jd JPK....
xtau prosidur....
hahahahahaha...................

pe2 pn, thniah kt MANTAN JPK....

Sponsored content


Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum