IMC Forum

Help Line : 09-9766455 FAX : 09-9766496


You are not connected. Please login or register

Korang x join chat room ke?

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 2 of 3]

26 Re: Korang x join chat room ke? on 8/11/2009, 3:50 pm

dbs_gurlz

avatar
bru jer bca post td...
hurm,boley kot...
rasanyer x der pape hal..

eh,korg tau saghu dgn kek cawey cuty 5 arie?
lamer tuee...

27 Re: Korang x join chat room ke? on 8/11/2009, 8:45 pm

zer0nymous

avatar
null



Last edited by zer0nymous on 8/31/2009, 1:22 am; edited 1 time in total

28 Re: Korang x join chat room ke? on 8/13/2009, 8:15 am

CrysJr

avatar
Moderator
Moderator
dbs_gurlz wrote:eh,korg tau saghu dgn kek cawey cuty 5 arie?
lamer tuee...
hahaha.. tau2.. kek.cawey blk kolej sbtu.. hehe

29 Re: Korang x join chat room ke? on 8/13/2009, 8:20 am

LaLo_LoLa

avatar
awlnya Crys online

30 Re: Korang x join chat room ke? on 8/13/2009, 1:10 pm

CrysJr

avatar
Moderator
Moderator
LaLo_LoLa wrote:awlnya Crys online
hehe.. sblum gi clas, lpak kjp dlm imc smbil sarapan oat.. keh3..

31 Re: Korang x join chat room ke? on 8/13/2009, 3:57 pm

LaNvALdEaR

avatar
Crystal wrote:MINGGU LEPAS PUNYA CITER... JENG JENG JENG.. (click spoiler dibawah)
Spoiler:

Crystal wrote:KHAS BUAT GENG-GENG LAMA .:
[kek.cawey, nottietouille, saGhu, princess_nailorfa, choc0late, budDak, BintangMelodramatik, mrs.diaz, OptiOnS_CliCk, LaNvALdEaR, tuan haji joe, @rtikus, lin, casper, dbs_gurlz, pu3_salju, B@by hAn@, lavender, cah, cuppycake, strawberrychoco, Angelili, nad_dee_ya, fiqkz, CrysJr, Babunlaut-sama, admiralnusantara, pUtErA_aStAnAiDaMaN]

Korang x join chat room dah ke? x aktif dah ke? xpun masing2 on9 wktu berlainan.. so x dpt la jupe kite. nmpk mcm kosong je forum ni kan. pe kate aku cadangkan satu tarikh dan mase seswai utk kita on9 n chat bersama, chatting2 mcm sem lps. rindu la kat korang sumer..


TARIKH : 7hb OGOS 2009
HARI : JUMAAT MLM SABTU
MASA : 11 MALAM


sape2 free bole la on9.. insyaAllah aku tggu dalam chat room pada waktu ni.
sebarang bantahan tarikh dan mase bole di suarakan..
huhu.. Smile
TAPI, TU MINGGU LEPAS PUNYA CITER.. tongue

NI, SKANG PUNYA CITER..

NEW UPDATE! : (aku taip ni pada) 10 Ogos 2009; 6:35 PM

KHAS BUAT GENG-GENG IMC LAMA .:
[kek.cawey, nottietouille, saGhu, princess_nailorfa, choc0late, budDak, BintangMelodramatik, mrs.diaz, OptiOnS_CliCk, LaNvALdEaR, tuan haji joe, @rtikus, lin, casper, dbs_gurlz, pu3_salju, B@by hAn@, lavender, cah, cuppycake, strawberrychoco, Angelili, nad_dee_ya, fiqkz, CrysJr, Babunlaut-sama, admiralnusantara, pUtErA_aStAnAiDaMaN]

Atas permintaan ramai..
Kita wat lagi satu temu janji. Keh3..
JOM kita beramai-ramai sumbat ini chat room kasi mampat!
Hahahaha....


TARIKH : 15hb OGOS 2009
HARI : JUMAAT MLM SABTU
MASA : 11 MALAM


sape2 free bole la on9.. insyaAllah aku tggu dalam chat room pada waktu ni.
sebarang bantahan tarikh dan mase bole di suarakan sebelum waktu diatas.
huhu.. Smile


Spoiler:
penat weh aku edit notis neh.. drunken

ak x leh join seh......ak camping...
cedey r..huhuhuhuhuhu Sad

32 Re: Korang x join chat room ke? on 8/13/2009, 5:41 pm

LaLo_LoLa

avatar
ak nk join skli bley x?
ko camping kt mane?
pbc,kesat @ jpa?

33 Re: Korang x join chat room ke? on 8/13/2009, 6:39 pm

LaNvALdEaR

avatar
LaLo_LoLa wrote:ak nk join skli bley x?
ko camping kt mane?
pbc,kesat @ jpa?

ak bpc...ko part brpe lalo??

34 Re: Korang x join chat room ke? on 8/13/2009, 7:01 pm

LaLo_LoLa

avatar
ak da tua da..
da nk abis
insyaAllah 2 sem ag..
ko komanden ke?
part brp?

35 Re: Korang x join chat room ke? on 8/13/2009, 9:06 pm

CrysJr

avatar
Moderator
Moderator
LaLo_LoLa wrote:ak da tua da..
da nk abis
insyaAllah 2 sem ag..
ko komanden ke?
part brp?
2 sem? lmbt lgi.. haha

36 Re: Korang x join chat room ke? on 8/13/2009, 10:16 pm

saGhu

avatar
saGhu is private

37 Re: Korang x join chat room ke? on 8/14/2009, 3:35 am

LaNvALdEaR

avatar
LaLo_LoLa wrote:ak da tua da..
da nk abis
insyaAllah 2 sem ag..
ko komanden ke?
part brp?

xde r..ak bkn kmnder...=)

38 Re: Korang x join chat room ke? on 8/14/2009, 7:06 am

LaLo_LoLa

avatar
waa...
saghu mndedahkn mkanye wat kli ptma
tp apsl xnmpk mka pon

abees 2,ko camping tk pe?

39 Re: Korang x join chat room ke? on 8/14/2009, 12:38 pm

CrysJr

avatar
Moderator
Moderator
saGhu wrote:saGhu is private
eleh.. ingt aku x nmpk ke tu? monitor aku leh tembus tgn ko..

40 Re: Korang x join chat room ke? on 8/14/2009, 2:38 pm

LaNvALdEaR

avatar
LaLo_LoLa wrote:waa...
saghu mndedahkn mkanye wat kli ptma
tp apsl xnmpk mka pon

abees 2,ko camping tk pe?

sje2 jer...tuk suke2..huhu Razz

41 Re: Korang x join chat room ke? on 8/14/2009, 6:33 pm

saGhu

avatar
CrysJr wrote:
saGhu wrote:saGhu is private
eleh.. ingt aku x nmpk ke tu? monitor aku leh tembus tgn ko..



jangan le........segan....segan..... Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

42 as on 8/17/2009, 10:32 am

jowy

avatar
sapew penah join temanwap???

43 Re: Korang x join chat room ke? on 8/17/2009, 11:34 am

CrysJr

avatar
Moderator
Moderator
saGhu wrote:
CrysJr wrote:
saGhu wrote:saGhu is private
eleh.. ingt aku x nmpk ke tu? monitor aku leh tembus tgn ko..



jangan le........segan....segan..... Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

oink2.. pig

44 Re: Korang x join chat room ke? on 8/17/2009, 1:09 pm

yuie~taka

avatar
jowy wrote:sapew penah join temanwap???

ap tu ek?

45 Re: Korang x join chat room ke? on 8/17/2009, 4:53 pm

CrysJr

avatar
Moderator
Moderator
jowy wrote:sapew penah join temanwap???
mce wap.friendster.com k0? drunken

46 uiiii on 8/17/2009, 5:14 pm

jowy

avatar
temanwap laaaaa
bleh main chat kat hp...
free....
cheers
mcm imc la
adew forum
adew chat room mcm ym
tp kat hp...

47 Re: Korang x join chat room ke? on 8/17/2009, 5:49 pm

CrysJr

avatar
Moderator
Moderator
jowy wrote:temanwap laaaaa
bleh main chat kat hp...
free....
cheers
mcm imc la
adew forum
adew chat room mcm ym
tp kat hp...
pkai line celcom ke mxs?
gprs ke 3g?

48 Re: Korang x join chat room ke? on 8/18/2009, 7:07 pm

yuie~taka

avatar
same question*rise hand*

49 Re: Korang x join chat room ke? on 8/19/2009, 10:37 pm

SaD

avatar
jawy wrote:temanwap laaaaa
bleh main chat kat hp...
free....
cheers
mcm imc la
adew forum
adew chat room mcm ym
tp kat hp...

ajow la aku jgak....
aku pm nk tw jgk

50 Re: Korang x join chat room ke? on 8/21/2009, 12:29 pm

Crystal

avatar
Moderator
Moderator
jowy wrote:temanwap laaaaa
bleh main chat kat hp...
free....
cheers
mcm imc la
adew forum
adew chat room mcm ym
tp kat hp...
jowy on9 bpe kali je, pstu tr0s x on9 dah..


_________________

Demi semua yang aKu jalani bersamaMu
Ku
ingin kaMu jadi milikKu
Ku
ingin kaMu disampingKu
kerana...

I U
______________________________________________________
Information is Shareable; Information Sharing is Caring; Caring is Loving

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 2 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum