IMC Forum

Help Line : 09-9766455 FAX : 09-9766496


You are not connected. Please login or register

last ak guna.....

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 last ak guna..... on 11/17/2009, 9:54 am

sitoplasmat

avatar
Hari nei 17/11/2009 jam 10.00 am hari terakhir aku guna perkhidmatan wifi imc....lepas nei dah tak dapat guna dah...aku dan tamat pembelajaran ak kat uitm machang kelantan nei....best ddk kat sini..lepas nei sambung shah alam pulak...banyak kenangan ak kat sini...ak sokong imc bukan disebabkan ak nei pekerja imc tetapi ak merupakan salah seorang yang menolong imc masuk ke dalam uitm semasa ak menjadi jpk...aku dan wan (ydp jpk tar dulu) bersama2 merempuh halangan utk memberi perkhidmatan imc ini dapat digunakan oleh smua pljr walaupun berbayar....pada dasar awalnya..projek wifi ini hanya utk kolej tar sahaja..namun selepas berjumpa tp hep dan en azmi mereka mencadangkan utk imc pasang wifi di seluruh uitm...sebab tu ak backup imc kalau ada yg cuba buat masalah pada imc...jadi ak meharapkan korang gunala imc sebaiknya..prinsip imc senag "KLU TAK SUKA GUNA JANGAN GUNA"...dan kpd user yg nak kacau imc tak payah la...penat org buat..tak payah nak tlg2 apa...imc syraikat kecil...byk lagi diorang tak tau...jadi itu sahaja...walaupun tak ada kat kolej di uitm kltn ak akn tetap juga berforum kat sini selagi dpt connetion internet....ok SELAMAT MENGGUNAKAN PERKHIDMATAN IMC!!! DAN SEMOGA BERJAYA...

2 Re: last ak guna..... on 1/15/2010, 2:19 pm

flamebone

avatar
waaa......besday ak 2..

View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum