IMC Forum

Help Line : 09-9766455 FAX : 09-9766496


You are not connected. Please login or register

korang suka tak mendekati seorang perokok?

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next

korang suka tak mendekati seorang perokok?

5% 5% [ 1 ]
77% 77% [ 17 ]
18% 18% [ 4 ]
Total Votes : 22

Go down  Message [Page 1 of 5]

nottietouille

avatar
ske x korang ddk dkt ngan org yg ngah smoking

hampeh

avatar
HAte!! BenCI giLER

beCOZ aku X smokinG cyclops

Crystal

avatar
Moderator
Moderator
Aku terajang sape yg duk mrokok sebelah aku..!!
Alergic lolz.. Muntah nnt


_________________

Demi semua yang aKu jalani bersamaMu
Ku
ingin kaMu jadi milikKu
Ku
ingin kaMu disampingKu
kerana...

I U
______________________________________________________
Information is Shareable; Information Sharing is Caring; Caring is Loving

nottietouille

avatar
aku plg x ske kalo kete yg aku naiki dirokok org....
btol ke ayt aku tuh??? confused

nottietouille

avatar
aku x ske kalo aku nek kete pastu ad org smokng dlm kete tu

lemas beb

6 ss on 3/27/2009, 2:31 pm

saGhu

avatar
aku tak suke org merokok sebab gigi kunim....
gusi itam.....bibir pun hitam....
jantung pon berlubang...

nottietouille

avatar
setiap sedutan membawa padah.!!...

saGhu

avatar
aku heran la...
kerajaan dah tlis kat kotak rokok tu,bahayanya isap rokok..
tapi...si keparat perokok nie...beli jugak.jadi aku cadangan kan..baik tak pyah wat nasihat kat kotak rokok tu.bukan ade yg nak sedar diri. kompius aku..

confused S confused A confused G confused H confused U confused

Crystal

avatar
Moderator
Moderator
saGhu wrote:aku heran la...
kerajaan dah tlis kat kotak rokok tu,bahayanya isap rokok..
tapi...si keparat perokok nie...beli jugak.jadi aku cadangan kan..baik tak pyah wat nasihat kat kotak rokok tu.bukan ade yg nak sedar diri. kompius aku..

confused S confused A confused G confused H confused U confused
Bazir dakwat je..


_________________

Demi semua yang aKu jalani bersamaMu
Ku
ingin kaMu jadi milikKu
Ku
ingin kaMu disampingKu
kerana...

I U
______________________________________________________
Information is Shareable; Information Sharing is Caring; Caring is Loving

nottietouille

avatar
saGhu wrote:aku heran la...
kerajaan dah tlis kat kotak rokok tu,bahayanya isap rokok..
tapi...si keparat perokok nie...beli jugak.jadi aku cadangan kan..baik tak pyah wat nasihat kat kotak rokok tu.bukan ade yg nak sedar diri. kompius aku..

confused S confused A confused G confused H confused U confused



skang ciap ltk gmba gayi pramatang ag kt kotak tu

saGhu

avatar
skang ciap ltk gmba gayi pramatang ag kt kotak tu[/quote]

cik nottie....gayi pramatang tu apa ya.... Suspect

nottietouille

avatar
saGhu wrote:skang ciap ltk gmba gayi pramatang ag kt kotak tu

cik nottie....gayi pramatang tu apa ya.... Suspect[/quote]


BAYI PRAMATANG

bayi yg lahir x ckup umo

saGhu

avatar
ohh..ingat gaji pramatang

nottietouille

avatar
saGhu wrote:ohh..ingat gaji pramatang


rokak jgk menghabiskn duit gaji

15 c on 3/30/2009, 3:18 am

saGhu

avatar
rokak?
past tense ke
lalalala cyclops cyclops

nottietouille

avatar
saGhu wrote:rokak?
past tense ke
lalalala cyclops cyclops


present tense

saGhu

avatar
hebat..hebat....bleh dah ajar aku bel pasni eh..kompom dpt z+

zer0nymous

avatar
ok dlm smua kdaan.^^

andy_momang

avatar
Crystal wrote:Aku terajang sape yg duk mrokok sebelah aku..!!
Alergic lolz.. Muntah nnt
..

asal nk trajang je..ko tibai2 smpai pecah penkrease die..haha

nottietouille

avatar
andy_momang..
bile ko nk stat brenti rokok???
stat slow2dlu la bro...
lama2 ok la...
kurngkn sket rokok tu..
less sbatang sminggu pom ok dh
minum air masak byk2



Last edited by nottietouille on 4/18/2009, 2:45 am; edited 1 time in total

Crystal

avatar
Moderator
Moderator
Isap cekelat or lollipop.. Very Happy


_________________

Demi semua yang aKu jalani bersamaMu
Ku
ingin kaMu jadi milikKu
Ku
ingin kaMu disampingKu
kerana...

I U
______________________________________________________
Information is Shareable; Information Sharing is Caring; Caring is Loving

G-kin

avatar
Crystal wrote:Isap cekelat or lollipop.. Very Happy

cekelat mahupun lolipop bukan untuk dihisap... tapi untuk dimakan.
Tapi... ya tak ya jugak. Cekelat dan lolipop pun lagi best dan masyuk daripada rokok.

Crystal

avatar
Moderator
Moderator
G-kin wrote:cekelat mahupun lolipop bukan untuk dihisap... tapi untuk dimakan.
Tapi... ya tak ya jugak. Cekelat dan lolipop pun lagi best dan masyuk daripada rokok.
Isap rokok = makan asap


_________________

Demi semua yang aKu jalani bersamaMu
Ku
ingin kaMu jadi milikKu
Ku
ingin kaMu disampingKu
kerana...

I U
______________________________________________________
Information is Shareable; Information Sharing is Caring; Caring is Loving

nottietouille

avatar
bakar rokok = bakar duit

x rase rugi ke beli rokok???

putrie

avatar
benci....sebencinyer........sayangi lah diri sendiri.........jangan myesal dkemudian hari...

rokok=HARAM!!....

i can't accept him because he smoking......since secondary school........i hate it!!!!

Sponsored content


Back to top  Message [Page 1 of 5]

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum