IMC Forum

Help Line : 09-9766455 FAX : 09-9766496


You are not connected. Please login or register

CERITA LAWAK [episod 3]

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 CERITA LAWAK [episod 3] on 8/23/2009, 12:21 pm

CrysJr

avatar
Moderator
Moderator
AYANG

Valentine hari tu ayang tanya tang mane kite sayang kat ayang. Time tu kite tak dapat nak jawab. Semalam ayang merajuk ngan kite, kite dah penat nak layan.
Ayang call kat kite kite malas nak jawab. Tang mane erk kite sayang kat ayang?
Semalaman kite duk pikir soalan tu. Pernah ke? Maybe tak sedalam cinta Titanic atau Taj Mahal. Sayang kite kat ayang sangatla kerdil. Sebab tu la ayang
selalu merajuk erk? Tak tahula, setahu kite:

1. Sebelum kite kenal kat ayang, setiap semester kite dapat Anugerah Dekan. Bile dah kenal ngan ayang, setiap semester kite ulang paper. Sebelum kenal
ngan ayang kite belajar pakai duit biasiswa, lepas kenal ngan ayang, keluar makan lagi nak mintak duit ngan emak kite.

2. Kalau ade 1 buah epal, kite bagi je kat ayang. Kalau ade 2 buah epal,kita bagi yang besar kat ayang. Kalau kite makan ikan, ayang makan tang badan
ikan tu, kite pula makan tang kepala ikan tu je.

3. Ayang ni tak la cun sangat, tapi kite tak pernah kutuk ayang tak cun.Tapi kite yang hensem ni ayang lagi nak kutuk ngan member depan kite, kata
kite tak hensem langsung. Eera Fazira berlalu depan mata, kite diam je. Takut kalau puji kang ayang marah. Mat Indon duk depan Sogo ayang gi ngorat
time kite gi tandas. Siap mintak nombor tepon depan kite lagi. Kalau keluar ngan ayang, ayang slambe nak makan Starbucks, kite tipu kite dah kenyang,
padahal bile dah sampai kat umah kite makan mee maggi.

4. Sebelum kenal ngan ayang., kite tak pernah ade girlfriend. Selepas ayang kenal ngan kite, genaplah koleksi ayang ada 20 boyfriend kesemuanya.
Kite tak pernah marah ayang plagirl, dah tu ayang kata kite cam sami buddha. Kalau ayang rasa nak cium kite, ayang cium terus tak pernah tanya pun.
Tapi bile kite rasa nak cium ayang, lepas tanye lagi kene reject. Ayang selalu pukul dada kite, tampar muka kite, cubit peha kite, kite tak pernah
tengking sekali pun, apatah lagi nak cubit, nak tampar, nak pukul?

5. Pernah ayang tanya kalau ayang jatuh cinta ngan laki lain, kite nak buat ape. Kite kate kite nak bunuh laki tu. Tapi bile kite tanya kalau kite jatuh
cinta kat pompuan lain, ayang nak buat ape, ayang kata nak bunuh kite, emak kite, ayah kite ngan nenek kite. Kite beli mask Clinique ngan ayang harga
RM300 kite kate harga RM30 Ayang beli jam tangan kat kite harga RM30 ayang kate harga RM300. Setiap kali berjumpe kite bagi hadiah kat ayang,tapi setiap
tahun birthday kite ayang kate dah lupe.

6. Aritu ayang peluk kite kate nak sangat romen ngan kite, kite kata tak boleh, dosa. Ayang kate kite tak sayang ayang. Pastu semalam ayang pakse kite
romen ngan ayang. Kalau tak ayang nak break ngan kite. Ok pukul 2 pagi kite sanggup bawak motor sampai Jalan Pahang nak beli kondom. Ayang kate saje je
nak test kite, pastu marah kite keji. Kite diam je duk tepi akuarium… tengok ikan emas tengah romen.

7. Kite rosakkan headphone walkmen ayang, kite ganti satu discman baru.Ayang rosakkan kerete kite, ayang buat derk je. Sekali ayang demam, kite kene
diet 2kg nak jaga ayang. Sekali kite demam, ayang tambah berat 2kg sebab abiskan makanan kite. Kite tak pernah kata ayang pendek, ayang marah kite
tinggi sangat,member ayang ketawakan ayang. Ayang datang umah kite, kite tido sofa, kite datang umah ayang, kite gak yang tido kat sofa. Mak kite
belikan rantai Tiffany ngan ayang. Mak ayang tak pernah ajak kite makan kat umah ayang walau sekalipun.

8. Kucing umah kite bersalin, kite bagi anak kucing yang paling cute kat ayang, 2 hari je ayang bela, kucing tu dah mati.Ayang tak kate pa pe pun.
Ayang bagi ikan emas yang dah dekat mati kat kite, 2 hari kite bela dah mati. Ayang kata nak bunuh semua anak kucing kite. Ayang kalau nak pakai duit
kite, terus ambil takyah bagitau. 30 ke 80 ke seratus ke selagi wallet kite ade duit. Aritu kite nak pinjam 10 ringgit sebab terlupe bawa wallet,
ayang kate kite kedekut. Birthday ayang kite tak pernah terlupe. Birthday kite arini ayang tak pernah ingat…..



Suspect Suspect Suspect Suspect

2 Re: CERITA LAWAK [episod 3] on 8/25/2009, 6:20 am

choc0late

avatar
kcian ar kt mamak 2.. x patut ar ayg dia wt cam 2.. huk3. ayg dia ptut brsyukur ar dpt bf cam 2.. No No No

3 Re: CERITA LAWAK [episod 3] on 8/25/2009, 6:28 am

CrysJr

avatar
Moderator
Moderator
choc0late wrote:kcian ar kt mamak 2.. x patut ar ayg dia wt cam 2.. huk3. ayg dia ptut brsyukur ar dpt bf cam 2.. No No No
a'ah.. ksian pkwe nye tu.. No

4 Re: CERITA LAWAK [episod 3] on 8/25/2009, 6:34 pm

yuie~taka

avatar
nk pakwe gitu ah..budo smcm j..blh buli Razz

5 Re: CERITA LAWAK [episod 3] on 8/25/2009, 7:44 pm

CrysJr

avatar
Moderator
Moderator
yuie~taka wrote:nk pakwe gitu ah..budo smcm j..blh buli Razz
setia weh.. Smile

6 Re: CERITA LAWAK [episod 3] on 8/25/2009, 7:49 pm

choc0late

avatar
yuie~taka wrote:nk pakwe gitu ah..budo smcm j..blh buli Razz


hish!! x baek ar.. Suspect Suspect Suspect

7 Re: CERITA LAWAK [episod 3] on 8/25/2009, 7:58 pm

CrysJr

avatar
Moderator
Moderator
choc0late wrote:
yuie~taka wrote:nk pakwe gitu ah..budo smcm j..blh buli Razz
hish!! x baek ar.. Suspect Suspect Suspect
ntah yuie~taka ni.. ni kira bersyukur la dpt pkwe gitu..
stia taw..
Razz

8 Re: CERITA LAWAK [episod 3] on 8/25/2009, 11:05 pm

yuie~taka

avatar
ouch..cumimacen lol,mmg setia..auw ku mau laki chengini
tp..don u think,dy ni cm budo smcm..xslh setia,jgnla gitu skali..ayg dy atoi nyada2 j
Evil or Very Mad


btw,ak xtawla ak k xtaw,xingt,tslh pndg k ap..crys,ble ko jd moderator neh?? Shocked

9 Re: CERITA LAWAK [episod 3] on 8/25/2009, 11:19 pm

CrysJr

avatar
Moderator
Moderator
yuie~taka wrote:ouch..cumimacen lol,mmg setia..auw ku mau laki chengini
tp..don u think,dy ni cm budo smcm..xslh setia,jgnla gitu skali..ayg dy atoi nyada2 j
Evil or Very Mad
hahaha.... bt0l gk. lurus bendul ke ape..


yuie~taka wrote:btw,ak xtawla ak k xtaw,xingt,tslh pndg k ap..crys,ble ko jd moderator neh?? Shocked
huh?? sjak aku....... aku pun x ingt.

10 Re: CERITA LAWAK [episod 3] on 8/26/2009, 4:12 am

dbs_gurlz

avatar
CrysJr wrote:
yuie~taka wrote:ouch..cumimacen lol,mmg setia..auw ku mau laki chengini
tp..don u think,dy ni cm budo smcm..xslh setia,jgnla gitu skali..ayg dy atoi nyada2 j
Evil or Very Mad
hahaha.... bt0l gk. lurus bendul ke ape..[/b]

huhu..lurus bendul tp setia..
sure akn guna if dpt awek cm td..
kesian...

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Similar topics

-

» initial-d stage 3 movie

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum